Close
סל הקניות ריק

תודה רבה לכם. אין ספק שעזרתם לי מאד. השירות היה מהיר והמחיר היה נוח.
עמיאל ש., כפר סבא

יצרנים

חיתולים למבוגרים - טבע החיים

ההורים שלנו יקרים לנו מאוד ועושים בחיינו לא מעט דברים בשבילנו. וכשהם הופכים למבוגרים אנו משתדלים לתת להם ליהנות מהפירות שלהם, שאלו הנכדים, והשנים הללו יכולות לעבור להם בטוב ובנעימים. אך במקרים מסויימים הם יזדקקו לנו ואנו נהיה שם לצידם, ובעיקר כשהם מזדקנים הם צריכים אותנו שנסייע להם לעבור את השנים הללו בכבוד.

הורים מזדקנים זה לא קל ומצריך כוחות נפשיים ופיזיים, ואנו נדרשים גם לאורך רוח בשביל לעבור איתם את הסבל שלהם שמקשה עליהם מאוד. כשההורה נהיה סיעודי סביר להניח שהוא יצטרך חיתול, ואם אנו רוצים לשמוע על חיתולים למבוגרים מחיר כדאי שנדע ממה הוא מורכב ועל מה עלינו לתת את הדעת כשאנו בודקים.לא סיפור זול...בין אם אנו מחפשים אחר חיתולים למבוגרים בירושלים או חיתולים למבוגרים חולון או חיתולים למבוגרים נועם או חיתולים למבוגרים אשקלון וכמובן שהם יהיו חיתולים למבוגרים בזול, חשוב שנוודא על הספיגה והנוחות ובאופן כללי על הנוחות. חיתולים למבוגרים מחיר מורכב כמובן מהאיכות, וכמו שאנו קונים לתינוק שלנו טיטולים ויש חברה איכותית יותר וסופגת יותר מאשר חברה אחרת, כך גם בטיטולים.

אין מה לעשות בסוף זה אותו דבר, ובסופו של דבר אדם מבוגר מגיע למצב של הזדקקות לעזרה בדיוק כמו תינוק שזה עתה נולד.לוודא נוחותלעיתים כשמדובר על קשיש סיעודי אפשר לטעות ולחשוב שהוא לא מרגיש כלום. אך לא כך הוא הדבר, וגם קשיש סיעודי יכול בחלק מן המקרים לשתף פעולה ולתת לנו להבין האם החיתול שמונח עליו נוח לו או שלא. ולכן, אם אנו רוכשים חיתולים למבוגרים בירושלים, או חיתולים למבוגרים חולון או חיתולים למבוגרים נועם או חיתולים למבוגרים אשקלון וכמובן חיתולים למבוגרים בזול, עלינו לעקוב ולראות האם אכן החיתולים הספציפיים נוחים למשתמש. בעיקר כשמדובר על ההורים שלנו אנו רוצים שיהיה להם הכי טוב וחשוב שנעקוב.

אין ספק ששימש בחיתולים בגיל מבוגר אינו נעים, אך עוד יותר לא נעים לא לשלוט על הצרכים כשיש אנשים מסביב ולכן חיתולים כאלו הם גם בשבילנו הילדים המטפלים אבל בראש ובראשונה להורים. אך חשוב לבחור בשבילם את הטוב ביותר בשביל שהם ישיגו את מטרתם.לצד השירות הטלפוני, אנו נשמח לארח אתכם באולם התצוגה שלנו כדי שתוכלו לקבל את מלוא האינפורמציה הדרושה לפני רכישה. אצלינו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים ולבצע התאמה אישית של מוצרים, להתנסות ולקבל ייעוץ מפורט לגבי כל מוצר ומוצר.
לפניכם רשימת מוצרים הנמצאים בתצוגה:

אביזרי עזר להליכה: מקלות הליכה, מקלות הליכה 3 רגליים קל משקל, מקל הליכה 4 רגליים צר, מקלות הליכה 4 רגליים רחב, מקל הליכה מתקפל, הליכונים למבוגרים, רולטורים 3 גלגלים, רולטורים 4 גלגלים, קביים קנדיות עם או בלי ידיות אנטומיות ועוד.


אביזרים לחדר אמבטיה והשירותים: כיסאות שירותים ורחצה עם גלגלים, כסאות רחצה בטיחותיים, כסאות רחצה עם ידיות, ידיות אחיזה בטיחותיות מנירוסטה ומפלסטיק, הגבהה לאסלה 5 ס"מ, הגבהה לאסלה 10 ס"מ, הגבהה לאסלה 15 ס"מ, הגבהה לאסלה עם ידיות ומכסה, ספסל רחצה לאמבט, שטיחון מונע החלקה על משטחים רטובים ועוד.


אביזרי תנועה לסיעודיים ונכים: כיסאות גלגלים סיעודיים, כסא גלגלים קלי משקל, כסאות גלגלים אורטופדיים, כסאות גלגלים העברה קלי משק, חגורת בטיחות לכסא גלגלים, שולחן עץ לכסא גלגלים ועוד.

מוצרי הגיינה אישית: מגבונים גדולים למבוגרים, קרם אלוורה ולחות רב שימושי, קרם נגד תפרחת חיתולים, כפפות לטקס, קצף ניקוי לגוף, ספוג סבון לשטיפה והגיינה ועוד.

מוצרי למניעת פצעי לחץ: כרית ישיבה מויסקו לכסא גלגלים, כרית למניעת פצעי לחץ טמפור, כרית עם חור מויסקו, כרית ביצים, כרית ישיבה עם פתח לעצם הזנב, מזרון מתנפח עם משאבה למניעת פצעי לחץ.

כריות נתמיכה ונוחות: כרית ישיבה לעצם הזנב, כרית תמיכה לגב לומבר, כרית רול תומך אורטופדי, כריות תמיכה לגב תחתון, כריות תמיכה ד"ר גב, כריות שינה אוריאל ועוד,

עזרים ליום יום: גורב גרביים, סכין עם ידית נוחה לאחיזה, זכוכית מגדלת עם או בלי תאורה, מקלדת לכבדי ראיה, בקבוק שתן לגבר, בקבוק שתן לאשה, פותחן בקבוקים.

מוצרי ספיגה למבוגרים: חיתולים למבוגרים, תחתונים סופגים, פדים למבוגרים, סדיניות חד פעמיות, סדיניות רב פעמיות, שעוונית למיטה, סדין פלסטי למניעת הרטבת המזרון ועוד. בטבע החיים מרגישים חופשי בגיל השלישי, אנו עושים מאמצים יום יום כדי להביא לכם את המוצרים האיכותיים והבטיחותיים ביותר כדי לאפשר לכם להמשיך ולחיות את החיים למרות המגבלות הבריאותיות, הסיפוק שלנו הוא החיוך שלכם :)

טבע החיים מתמחה במגוון פתרונות ספיגה המותאמים לצרכים האישיים, אנו נדאג להתאים לכם ע"י אחד מנציגי החברה את הטוב ביותר עבורכם, כל אביזרי השיקום נבחרו בקפידה למען בטיחותכם ושיפור איכות החיים, טבע החיים בעל נסיון רב שנים, אנחנו כאן על מנת לשפר את איכות החיים, מהיום מרגישים חופשי בגיל השלישי, מגוון פתרונות ספיגה של המותגים הטובים ביותר.

מגוון גדול של מוצרי ספיגה, שירות ויעוץ מקצועי, משלוח מהיר עד לביתכם, מוצרי ספיגה ושיקום בהתאמה אישית.

 לקבלת ייעוץ חייגו 09-88-00-544

שקמה סופר נייט המותג הטוב והאיכותי ביותר, שכבה פנימית וחיצונית דמוי בד, נושמת התעניק לך מגע רך במיוחד, ללא גירויים בעור

מכנסון ספיגה סופר נייט המתאים ללילה, סופח נוזלים במהירות ומונע דליפות וריחות לא נעימים בזכות הדפנות ללכידת נוזלים, ישאירו אתכם יבשים כל הלילה.

החיתולים מיועדים להרטבה גבוהה במיוחד.

החיתול בעל מבנה גיזרתי המותאם למבנה הגוף.

חברתנו מספקת מגוון רב של מוצרי הספיגה שקמה, ליעוץ והתאמה אישית צלצלו.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון מוצרי ספיגה של החברות המובילות

איכות חיים, ושמירה על אורך חיים בריא דורש מאיתנו להיות ערניים עבור הקרובים לנו, הורה או קרוב משפחה שלכם שזקוק לעזרה, זה הזמן להבין מה באמת הוא צריך, בשיחת טלפון קצרה עם נציג טבע החיים, תוכלו לגלות עולם שלם של פתרונות שיקום וספיגה, מהיום גם לכם יהיה קל, אין צורך לרוץ ולדאוג בכל שעות היום, תבינו שהקרוב שלכם נמצא במקום הטוב ביותר עבורו, הרגשה של חופש, ובטחון יקנו לכם לישון בראש שקט.

אנו כצוות החנות, שמחים לתת מענה מקצועי לכל לקוחותינו, לשפר באופן ניכר את רמת איכות החיים שלכם, ולחדש מידי יום את מלאי החנות והמוצרים הנלווים שלנו.

להרגיש חופשי בכל שעות היום, עם מוצר הספיגה המתקדמים בעולם תוכלו להנות ממגון רחב של מוצרים טובים במיוחד ליום וללילה, אנו כאן בטבע החיים יודעים להתאים בדיוק עבורכם את המוצר שתוכלו להרגיש בנוחות מקסימלית,אביזרי שיקום בהתאמה אישית וממינימום זמן תוכלו לרכוש בסניף החברה, יש לכם מימון ממשרד הבריאות? גם אצלנו תוכלו לממש אותו ולקבל את המוצר שמיועד עבורכם.

אנו מספקים מגוון פתרונות ספיגה מהטובים בעולם, חיתולים בעלי כושר ספיגה גבוה הנותן מענה למשתמשים רבים,כל מוצרי הספיגה שלנו מיועדים לשמירה על איזורים יבשים ומניעת גיוריים בעור. כל החיתולים במגע רך ונעים,כל מוצרי הספיגה ניתנים ומותאמים עבורם בהתאמה אישית

חנות החברה כוללת תצוגה ומרכז שירות ומכירה אשר נגישים ומותאמים לנכים, אנו מזמינים אתכם בימים א – ה מהשעות 8:00 ועד ל18:30 ובימי שישי 8:00 – 13:30.