Close
סל הקניות ריק

תודה רבה לכם. אין ספק שעזרתם לי מאד. השירות היה מהיר והמחיר היה נוח.
עמיאל ש., כפר סבא

יצרנים

חיתולים למבוגרים נועם 6 טיפות Large

חיתולים למבוגרים נועם ליום וללילה 6 טיפות ALL NIGHT soft

ספיגה גבוהה במיוחד בזכות חומר ספיגה חדיש אשר הופכים את הנוזלים לג'ל ועל ידי כך שומרים על הרגשת נינוחות ויובש אצל המשתמש, חיתולים נועם סופט בעלי מגע קטיפתי עשויים מדמוי בד אוורירי בכך מונעים אדמומיות בעור. מדבקות כפולות איכותיות המאפשרות פתיחה וסגירה חוזרת. מומלץ על ידי מטפלות ומטפלים מתחום הסיעוד.

מידה: Large 42-44

עניין החיתולים מסובך כשלא מוצאים את החיתול המתאים לך וכאשר אנו מגיעים לשלב שחיתול הוא דבר שנחוץ בחיינו, אנו רוצים אותו כמוצר העונה על הדרישות שלנו אשר ימנע לנו בעיות נוספות ובואו נודה, אף אחד/ אחת לא רוצה בעיות נוספות בחייו. לכן אין לכם ממה לחשוש כי חנות טבע החיים מספקת לכם מוצר איכותי! את החיתול הסופג והטוב ביותר-חיתול נועם 6 טיפות אשר ימנע מכם חששות רבות לגבי תכולת ספיגתו, רגישותו לשתן והנוחות שלו על הגוף ויביא לכם את מלוא איכותו.

וקצת על ממה חיתול נועם בנוי:

חיתול נועם 6 טיפות מורכב משתי רצועות מדבקה גמישות ביותר לכדי התאמה מדויקת לכל גוף וגוף. מדבקות אלו הם חזקות ורחבות על מנת לשמור את פעולתם המרבית לסגירה חוזרת. חיתול נועם כולל שוליו עשוי מדמוי בד נושם ונעים למגע אשר אווריריותו מונעת לחות מלווה בגירויים הגורמים לאדמומיות שאינם רצויים בעבור אף אחד מאיתנו. בחיתול קיים חומר שכאשר נוזל דולף אליו הוא נהפך לג'ל, כך נוצרת תחושת יובש גם לאחר הדליפה. זהו פיתרון קסום לתחושה נוחה, גם לאחר בריחת השתן!

חיתול נועם 6 טיפות הוא בעל כושר הספיגה הגבוה ביותר וניתן להשאירו מרגע השימוש עד ל 10 שעות ספיגה!!
מתאים לאנשים בעלי בריחת שתן כבדה כגון אנשים שנוטלים כדורי ממריצי שתן (פוסיד, כדורים לאיזון לחץ הדם וכדומא) אנשים המשתמשים בכיסא גלגלים, אנשים אשר מוגבלים למיטה וכו'.
חיתול נועם 6 טיפות הינו מתאים לגברים ולנשים כאחד ומגיע כ -15 יחידות בחבילה.
אם אתם אחד\ אחת מאלה הזקוקים לעזרה בעקבות בריחת שתן גבוהה אנו בטוחים בכך שחיתול נועם 6 טיפות הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

יצרן: נועם
₪ 45.00
: