Close
סל הקניות ריק

תודה רבה לכם. אין ספק שעזרתם לי מאד. השירות היה מהיר והמחיר היה נוח.
עמיאל ש., כפר סבא

יצרנים

מיטה סיעודית חשמלית

מיטה סיעודית חשמלית ביתית לנוחות המטופל והמטפל של חברת BURMEIER תוצרת גרמניה. בעלת אפשרות לשיפוע מאוזן עד 12 מעלות בתנוחת טרנדלנבורג-טילט המאפשר מיקום נמוך או גבוה עבור כפות הרגליים. איכות,נוחות ועיצוב הם השילוב המנצח במיטה זו. את מצע המיטה ניתן לכוון לגובה מ-40 ס"מ עד 80 ס"מ, נוח למטפל בעת הטיפול. בתום הטיפול מחזירים בקלות לגובה 40 ס"מ מהרצפה כמו במיטה רגילה לחלוטין. בסיס המזרון ניתן להטייה ומשענות הגב והירכיים ניתנות לכיוונון ליצירת תנוחה הנוחה ביותר עבורכם. המיטה כוללת מעקות הגנה בצדדים למניעת נפילות ולשינה בטוחה. לוחות לראש ולמרגלות המיטה מעוטרים בעץ בגימור חלק אשר יוצר אווירה ביתית של שלווה ורוגע.

הובלה והתקנה בבית הלקוח כוללת במחיר, מזרון אורטופדי כלול במחיר.

פרמטרים בבחירת מיטה סיעודית

מובן מאליו שבמקרים בהם אדם מרותק למיטה, יש לתת תשומת לב מיוחדת בכל הנוגע לבחירת מיטה נוחה ככל האפשר. נוחות מירבית מתאפשרת על ידי בחירה במיטה חשמלית. מיטה מסוג זה מאפשרת כוונון של התנוחות בדיוק לפי צרכיו של המשתמש בה בלחיצת כפתור קלה- מה שעשוי לאפשר נוחות רבה עבור אדם המבלה את רוב שעות היממה במיטה. לעיתים הפונקציות של כוונון המיטה הופכות להיות חיוניות מבחינה בריאותית, שכן הן מאפשרות נשימה טובה יותר.

מעבר לכך, אדם המתקשה בעלייה ובירידה מן המיטה יוכל לעשות שימוש באופציות של הגבהת המיטה או הורדה שלה- הורדת המיטה למצב הנמוך ביותר תאפשר לו לעלות אליה תוך השקעת פחות מאמץ.

בניגוד למיטה מתכווננת ידנית, במקרה של מיטה סיעודית חשמלית יכול האדם השוכב במיטה לכוון את המיטה בכוחות עצמו. זהו פתרון מצוין, המאפשר לבני המשפחה להשאיר את החולה לבד ולהיות בטוחים שהוא יכול לבצע פעולות כמו כוונון נוח של המיטה וכן ירידה ממנה.

סוגי מזרונים מתאימים

במקרה של אדם המבלה שעות רבות במיטה, יש סיכון גבוה לפצעי לחץ. כדי למנוע פצעים כאלה, חשוב מאוד לבחור לא במזרון רגיל, אלא באפשרות של מזרון למניעת פצעי לחץ. קיימים כמה סוגים יעילים של מזרון למניעת פצעי לחץ, ופה נציין שניים מן העיקריים שבהם.

הראשון הוא מזרון בעל מאפיינים אלסטיים- מזרון ויסקו. מזרון זה מפחית את הלחץ על ידי גמישות רבה, ובכך הוא מצמצם משמעותית את הסיכון לפצעים הנגרמים כתוצאה מלחץ. מומלץ לבחור באופציה של מזרון ויסקו טמפור, שהוא איכותי ואמין יותר מהרבה מזרונים אחרים בתחום. אמנם מזרון ויסקו טמפור עלול להיות יקר יותר מהמתחרים, אך הרי ידוע שלבריאות אין מחיר.

עוד אופציה יעילה למניעת פצעי לחץ היא מזרון ביצים למיטה. למזרון ביצים מבנה הדומה לקרטון ביצים. פני השטח של מזרון ביצים למיטה בנויים באופן זה על מנת לאפשר חלוקה טובה יותר של משקל הגוף על שטח המזרון, ובכך, למעשה, למנוע לחץ על נקודה אחת שיוצר פצעים. 

מפרט טכני

  • משקל: 101 ק"ג
  • משקל נשיאה מירבי: 185 ק"ג
  • מימדי מיטה: 101 על 212 ס"מ
  • מימדי מזרון: 90 על 200 ס"מ
  • כיוונון גובה: 40-80 ס"מ
  • באישור מכון התקנים הישראלי
לייעוץ והתאמה נכונה של מזרון בהתחשבות לרמת הסיכון של המטופל אנו נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 1700-70-11-10
₪ 6,200.00
: